shoppen in Antwerpen!


hallo allemaal!

ik ben gisteren naar Antwerpen geweest en het was zo ontzettend leuk!
hieronder even een verslag van hoe het was:

als eerste was ik naar de Lush geweest en daar heb ik een paar foto's gemaakt.
(deze zijn zelfgemaakt en mogen dus niet zonder toestemming gebruikt worden)

ook heb ik in de Lush 2 bathbombs, 1 bubble bar en een 'toner water' gekocht, deze krijgen jullie misschien later te zien!
Lush is echt mijn favoriete winkel als het gaat over bad- en verzorgingsproducten.
het is zeker even de moeite waard om hier eens een kijkje te nemen!
de verkoopsters waren er heel vriendelijk en het ruikt er gewoon zo ontzettend lekker!!

bathbombs @ lush


daarna gingen we nog naar de Monki, waar ik ook leuke foto's heb gemaakt.
(dat kan ook niet anders want het was er zo mooi en ze hebben er echt grappige kleren!)

Heel erg hip, zou ik zeggen ;)


cactus @ Monki <3

ik heb ook nog Starbucks gehad,
we hebben de kerstmarkt bezocht en nog vele andere hippe winkels!
het was echt heel leuk!

q: ben jij al eens in Antwerpen geweest?

xxx kato

Reacties

  1. Nee maar het lijkt me wel erg leuk!! :)) & mooie foto's girll😍

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je een reactie achterlaat!